Fachowa obsługa programów lojalnościowych

Wszystkie firmy świadczące usługi bankowe, telewizyjne czy telefoniczne posiadają programy lojalnościowe. Są to zorganizowane akcje promocyjne skierowane do stałych klientów, którzy korzystają z pewnych usług od kilku lat. Po tym czasie mogą oni cieszyć się z promocji na posiadane przez siebie produkty, podpisywać bardziej korzystne umowy i są informowani o wszelkich nowościach jako pierwsi, żeby zdążyli z nich skorzystać zanim zdąży to zrobić więcej osób. Fachowa obsługa programów lojalnościowych rozpoczyna się na etapie tworzenia planów nowych promocji, następnie są one reklamowane w prasie, radiu i telewizji. Do stałych klientów wysyłane są także maile i smsy oraz przesyłki listowe. Mogą oni korzystać z takich programów w łatwiejszy sposób, nie muszą na przykład jechać do siedziby firmy celem podpisania umowy, ale mogą jedynie zmienić dane na swoim koncie elektronicznym przypisanym do konkretnej usługi. Wszelkie dodatkowe formalności będą mogli również załatwić nawet nie wychodząc z domu.

obsługa programów lojalnościowych w banku oznacza najpierw przygotowanie takich produktów bankowych, które będą mogły być korzystne i atrakcyjne dla stałych klientów, a jednocześnie pozwolą bankowi na czerpanie z nich jakichś korzyści. Będą to główne konta bankowe zakładane na nowych zasadach, a także konta oszczędnościowe i lokaty oraz oferty kredytów, które można dostać na łagodniejszych zasadach, bez potrzeby przedstawiania szeregu zaświadczeń z pracy i różnych planów budowy domu czy planowanego rozwoju firmy. Często będzie można skorzystać z tego typu usług po prostu za sprawą konta internetowego, albo dzwoniąc do oddziału bankowego lub nawet pisząc smsa. Natomiast obsługa programów lojalnościowych skierowanych do klientów telewizji cyfrowej oznacza przygotowanie dla nich nowych ofert tańszych pakietów i możliwości oglądania kanałów niedostępnych jeszcze dla innych klientów w sposób bezpłatny. O takich promocjach stały klient zostanie poinformowany na swoim koncie internetowych albo za sprawą smsa.